Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Jak trwoga to do... piwnicy
Nie daj się oszukać!
Zbudują wojskowy radar radiolokacyjny
Pierwsza taka operacja
Do studzienki mógł wpaść człowiek!
Jakie komitety wystartują w wyborach?
Wilki rozszarpały psy domowe na oczach dziecka
Radna Ewa Jackowska: Czuję się oszukana!
Leczyła duszę i ciało. Anna Betley-Duda
Urodziła na klatce schodowej
Film „Na żelaznej drodze: 150 lat kolejowej Iławy”
Strajk w markecie Kaufland
Atak wilka na dzieci
Historyczne nominacje rządowe dla naszych z regionu
Budowa zabrała młode życie
Szokujący incydent w Szkole Podstawowej nr 1
Burmistrz jednak podnosi podatki
Tragedia w fabryce Szynaka. Zabiła go rutyna? Brak nadzoru?
Napisała ciąg dalszy „Znachora”
Zakaz wejścia na internę szpitala
Więcej...

INFORMACJE

2008-06-11

Dajemy jazzu na „siódemce”


Z początkiem czerwca ruszyła nowa akcja promocyjna Iławy. Na trasie Warszawa-Gdańsk (popularna „siódemka”) stanęły dwa billboardy o wymiarach 12 x 4 m, reklamujące jazzowy festiwal „Złota Tarka”.


Pierwsza tablica stoi w okolicach Elbląga (średnie dobowe natężenie ruchu 16.737 pojazdów), druga koło Zakroczymia (24.060 pojazdów). Dodatkowo w lipcu trzeci billboard stanie w okolicach Małdyt.

– W ostatnich dwóch latach znacznie zwiększyliśmy aktywność Iławy w dziedzinie promocji – mówi burmistrz Iławy Włodzimierz Ptasznik. – Chcemy wyeksponować panującą w mieście atmosferę i liczne wydarzenia kulturalne. Naszym celem jest tworzenie wizerunku miasta, w którym można odpocząć, ale również się pobawić.

W tym roku hasło eksportowe brzmi: „Iława – damy jazzu”. Złota Tarka odbędzie się w dniach 8-10 sierpnia.

– Grupą docelową kampanii są głównie mieszkańcy Warszawy i Gdańska, którzy do tej pory spędzali swoje urlopy w okolicy Wielkich Jezior Mazurskich – dodaje Piotr Ambroziak, kierownik Wydziału Promocji i Współpracy z Zagranicą. – Chcemy im pokazać, że do Iławy jest bliżej i nie ma ona mniej do zaoferowania niż Giżycko czy Mrągowo.

Całościowy koszt (wyprodukowanie i zawieszenie) jednej tablicy to około 6 tys. zł miesięcznie. Wszystkim na zlecenie ratusza zajmuje się warszawska firma Jet Line.

Okazuje się jednak, że i w poprzednich latach jazzowy festiwal sam z siebie przyciągał tłumy turystów. Jak powiedziano nam w iławskiej Informacji Turystycznej, od kilku lat w okresie festiwalu brakuje noclegów w Iławie i najbliższych okolicach. Nie należały do rzadkości przypadki, że turyści nocowali w Nowym Mieście Lubawskim czy Ostródzie, dojeżdżając na koncerty nad Mały Jeziorak.

Iława oferuje turystom około 600 miejsc noclegowych, zaś cały powiat iławski około 2350 (nie licząc pól pod namioty). Jedynym obiektem w Iławie posiadającym status hotelu jest PSS-owski „Kormoran” na ul. Chodkiewicza.

W wakacje, przy dobrej pogodzie, Informacja Turystyczna będzie otwarta w godzinach 8-19, zaś w czasie dużych imprez, jak „tarka” czy szanty, nawet do północy (w zależności od ruchu na mieście).

Warto wspomnieć, że podczas trwania Złotej Tarki z Iławy będą nadawać swoje relacje telewizje TVN24 i TVN Meteo.

RADOSŁAW SAFIANOWSKI




Trasa Warszawa-Gdańsk. Jeden z billboardów
reklamujących iławski festiwal Złota Tarka

  2008-06-11  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
102694621



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Kurier Zdrowia i Urody | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe
Stopka | Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2024 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.