Logo Kurier Iławski

Wejście
Pierwsza strona
INFORMACJE
OPINIE
Zdrowie i uroda
Wyszukiwarka
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
FORUM

INFORMACJE
Lekarze uciekają ze szpitala
Pociąg ściął pół samochodu
Wojna o dziecko
PODSUMOWANIE ROKU 2021
ŚWIĄTECZNI DESPERACI
GOTUJEMY RAZEM NA SYLWESTRA!
Taaaaka ryba!
Ostatni taki facet w mieście
„Tata zabierał mnie na operacje”
Sąsiedzkie piekło w bloku
Kobieta wpadla do studni na cmentarzu
Tragedia rodzinna na drodze. Nie żyje ojciec
Prezes wodociągów nagle odwołany
Chciał spalić go żywcem
Mieszkał z trupem
Nowe zarobki burmistrza
Tortury mrożące krew w żyłach
Pijany policjant za kółkiem!
List otwarty ws. plebiscytu „Medialne Perły Samorządu”
Lekarze rodzinni postawili mur
Więcej...

INFORMACJE

2002-11-08

Z ODSIECZĄ – TYMOCHOWICZ


Komitet wyborczy „Zgoda i Rozwój”, który wystawił Adama Żylińskiego na burmistrza Iławy, zatrudnił na drugą turę kampanii PIOTRA TYMOCHOWICZA, sławnego specjalistę od metod wywierania wpływu na ludzi. Choć w pierwszej turze Żyliński wyraźnie ustępował swojemu kontrkandydatowi Jarosławowi Maśkiewiczowi, to „czarodziej” Żylińskiego jest pewny końcowego sukcesu.

Piotr Tymochowicz jest znany między innymi z tego, że wykreował nowy wizerunek Andrzeja Leppera. Przyjechał z Warszawy, by w ostatnich dniach przed drugą turą wyborów zrobić kampanię Adamowi Żylińskiemu.

Fachowiec od wywierania wpływu na innych zaczął od... zmiany wyglądu Adama Żylińskiego: obciął mu włosy, porządnie uczesał i mocno skrócił brodę. W ostatni poniedziałek zwołał konferencję prasową.

– Jestem tu po to, by demaskować teatr sprzedawania rzeczy nieistniejących – mówił Tymochowicz. Pomimo tego, że w pierwszej turze Żyliński zdobył 26% głosów, a Jarosław Maśkiewicz 45%, spec od perswazji pewny był sukcesu swojego zleceniodawcy. – Ludzie w Polsce podejmują decyzje w ostatniej chwili. Kierują się emocjami. Burmistrz Żyliński do tej pory nie użył żadnej z technik perswazji, bez kreowania emocji, bo liczył tylko na fakty. Trzeba to zmienić.

Ze szczegółów planowanej super-kampanii wyjawił tylko, że na zakończenie wyborczej rywalizacji – w piątek o godz. 17:00 – spod domu towarowego „Nenufar” ruszy... najprawdziwszy pochód poparcia mieszkańców Iławy dla Adama Żylińskiego. Uczestnicy będą nieśli pochodnie, których ogień ma symbolizować „wielką siłę argumentów”. Przemarsz ulicami miasta zakończy się finałowym wiecem wyborczym w hali kina.

Żyliński pod koniec konferencji wymownie rzucił na stół rękawicę rycerską, wyzywając swojego wyborczego konkurenta do otwartej walki.

RADOSŁAW SAFIANOWSKI

  2002-11-08  

Z komentarzami zapraszamy
na moderowane FORUM
Wróć   Góra strony
133774012


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Zapowiedzi: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl


Redakcja:
redakcja@kurier-ilawski.pl





Wejście | Pierwsza strona | INFORMACJE | OPINIE | Zdrowie i uroda | Wyszukiwarka | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2022 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.