Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Wilki wychodzą z lasu i sieją zniszczenie
Mięso, które straszy
Żyliński na emeryturze, ale czy politycznej?
Zamiast wyłączać modernizujemy oświetlenie
Wyszedł do lasu na spacer i... zmarł
Makieta dawnej Iławy
Tragedia na rzece
Tłusty czwartek. Koniec karnawału
Czekał na protezę kilka lat
GMINA LUBAWA. Trzydzieści lat z pasją dla rozwoju
„Pytanie na śniadanie”
Urzędnicy oskarżeni przed sądem
Lekarz Stanisław Siłka. Wspomnienie
Wiktor Preuss awansował do Widzewa Łódź
OSTATECZNE STARCIE
GMINA LUBAWA. Radni uchwalili budżet
Spłonęli we wraku
Obieżyświat Aleksandra Gubernat
Spółdzielnia obniża zaliczki na ogrzewanie
Wracał od dziewczyny
Więcej...

INFORMACJE

2006-05-24

Telewizja nie spełnia marzeń


Janina Gogolin z Iławy zamówiła w telewizyjnym markecie odkurzacz. Niestety, w paczce znalazła inny sprzęt niż zamawiała. Emerytka poczuła się oszukana. O interwencję poprosiła więc Kurier.


– Gdy zobaczyłam ten odkurzacz w telewizji, uznałam, że bardzo by mi odpowiadał. Wykręciłam więc podany numer telefonu i go zamówiłam – opowiada pani Janina Gogolin, emerytka z Iławy.

Iławianka wybrała odkurzacz bezprzewodowy Shark Cordless Sweeper za 299 zł. Zdziwiła się, gdy po kilku dniach kurier za paczkę zażądał od niej tylko nieco ponad 200 zł. Zdziwienie zamieniło się w złość, kiedy w środku paczki pani Janina znalazła nie zamówionego „Sharka”, ale jakiś tańszy o 100 zł Swivel Sweeper.

– To co, że tańszy, kiedy ja chciałam tamten?! – denerwuje się emerytka. – Tego „Swivela” nawet nie wyciągałam z kartonu, tylko od razu zapakowałam i wysłałam pocztą do sprzedawcy za pobraniem. Do środka włożyłam list, że absolutnie nie o ten sprzęt mi chodziło.

Po kilku dniach paczka wróciła do Iławy. Adresat odmówił jej przyjęcia. Wtedy właśnie Janina Gogolin zwróciła się do naszej redakcji o pomoc.

– Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem – mówi nam Paweł Rydz, dyrektor działu sprzedaży poznańskiej firmy TV Promotion Direct, sprzedawcy odkurzacza. – Do każdego wysłanego zakupu dołączamy ulotkę informującą o prawach klienta. Każdy klient w ciągu 10 dni ma prawo zwrócić sprzęt bez podania przyczyny.

– Ale ta pani nie chce z powrotem pieniędzy, tylko swój wymarzony odkurzacz. Co w takim razie ma zrobić? – pytamy.

– Najlepiej zadzwonić do naszego biura obsługi klienta, podać numer rachunku oraz swoje dane, a jej sprawa zostanie szybko wyjaśniona – radzi dyrektor i podaje właściwy numer, który przekazujemy pani Janinie.

– Powiedzieli, że tych odkurzaczy, co ja chciałam, już nie mają. A ja przecież zamawiałam go zaraz po tej reklamie telewizyjnej! – relacjonuje swoją rozmowę pani Janina. – Kazano mi odesłać ten odkurzacz, ale bez pobrania. Wtedy odbiorą paczkę i odeślą mi pieniądze. Na tych przesyłkach straciłam 30 złotych. I tyle z tego mam.

RADOSŁAW SAFIANOWSKI



Janina Gogolin upatrzyła sobie w tv markecie odkurzacz.
Niestety, teraz telewizyjne sklepy kojarzyć jej się będą
tylko z kłopotami.

  2006-05-24  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
97160625



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Kurier Zdrowia i Urody | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe
Stopka | Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2023 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.