Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
GMINA LUBAWA. Trzydzieści lat z pasją dla rozwoju
„Pytanie na śniadanie”
Urzędnicy oskarżeni przed sądem
Lekarz Stanisław Siłka. Wspomnienie
Wiktor Preuss awansował do Widzewa Łódź
OSTATECZNE STARCIE
Spłonęli we wraku
Obieżyświat Aleksandra Gubernat
Spółdzielnia obniża zaliczki na ogrzewanie
Wracał od dziewczyny
Szpital Iława: Dzieci tutaj nie leczymy
Brudne łapy pedofila
Szeplerzyzna: pomoc dla pogorzelców
Pilnowanie jakości handlu czy utrudnianie życia?
Podpalił sam siebie
Spłonęli żywcem w metalowej pułapce
Gwałt za granicą
Nasza gwiazda eksportowa. Piękna i wszechstronna
Filantrop Jan Szynaka
Szpital znowu nie dla dzieci
Więcej...

INFORMACJE

2022-08-10

PKO Bank Polski w nowej wersji


PKO Bank Polski w Nowym Mieście Lubawskim obsługuje klientów od 72 lat. Teraz klienci banku mogą korzystać z nowoczesnej, cyfrowej i odnowionej przestrzeni.



W samym sercu Nowego Miasta Lubawskiego, pomiędzy rynkiem a rondem (przy ulicy 3 Maja) klienci PKO Banku Polskiego od dnia 10 sierpnia mogą korzystać z oddziału w zupełnie nowej odsłonie.

Zamiast dwóch pięter – łatwo dostępny dla wszystkich klientów parter, zamiast oddziału starego typu – nowoczesna placówka bankowa z przyjemnym wnętrzem i cyfrowymi rozwiązaniami, a do tego wygodne i dyskretne pokoje spotkań biznesowych – to tylko niektóre rozwiązania przygotowane przez bank dla mieszkańców Nowego Miasta Lubawskiego i okolic.

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Nowym Mieście Lubawskim to stały element miasta dla wszystkich mieszkańców. Teraz za profesjonalną obsługą doświadczonych doradców stoi również odnowiona przestrzeń, która spełni oczekiwania każdego klienta – zarówno indywidualnego, jak i firmowego.

Po modernizacji cały oddział znajduje się na parterze, dzięki czemu osoby starsze, z niepełnosprawnościami lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez przeszkód architektonicznych. Ci ostatni będą mogli odbyć wizytę w spokoju, ponieważ na najmłodszych czeka mały kącik dla dzieci.

W oddziale nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów – najważniejsze informacje wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska.

Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych.

– Jesteśmy instytucją mocno zakorzenioną w historii miasta. Znamy naszych klientów i mamy indywidualne podejście do każdego z nich – mówi Barbara Mederska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Nowym Mieście Lubawskim. – Obsługujemy wszystkie obszary biznesowe, oferujemy szeroką gamę produktów i każdy klient jest dla nas ważny. Klienci potrzebują zaopiekowania i wsparcia zarówno w prostych sprawach takich jak wypłata w bankomacie jak i również w zakresie doradztwa w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych, a w naszym Oddziale mogą liczyć na profesjonalną obsługę. Cieszy mnie to, że od teraz możemy dbać o naszych klientów w nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni.

Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy czterech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w dwóch kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi.

Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę oraz wrzutnia.

Obsługę klientów prowadzi w oddziale dziesięciu doradców ze wszystkich linii biznesowych – klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz z zakresu kredytów hipotecznych.




Na pytania Kuriera odpowiada BARBARA MEDERSKA, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Nowym Mieście Lubawskim.

– Z czego jest pani wyjątkowo dumna jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?

– Jestem wyjątkowo dumna z pracowników oddziału. Z pełnym zaangażowaniem i zrozumieniem zajmują się klientami, są ich doradcami, opiekunami i partnerami w biznesie. Zadowolenie klientów oddziału jest widocznie w wysokich ocenach oraz w poleceniach, jakie przekazują. Cieszę się, że mogę stać na czele takiego zespołu.

– Oddział 1 w Nowym Mieście Lubawskim jest jedynym oddziałem PKO Banku Polskiego w okolicy. Działa od wielu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?

– Nasz oddział działa na terenie Nowego Miasta Lubawskiego już od ponad 70 lat, więc jest częścią tej społeczności. Po 12 latach wracamy do miejsca, w którym PKO Bank Polski rozpoczął swoją działalność. Dla większości mieszkańców to miejsce zawsze było kojarzone z bankiem. Jesteśmy partnerami biznesowymi dla przedsiębiorców lokalnych, którzy razem z nami się rozwijają. Wspieramy jednostki samorządu terytorialnego w bieżącej obsłudze, po to, żeby spokojnie mogły realizować swoje zlecone zadania na rzecz miasta, gminy i powiatu. Jesteśmy edukatorami bankowości dla najmłodszych poprzez aktywną działalność SKO i promowanie kont Junior.

– Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po zmodernizowaniu oddziału? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?

– Wykorzystanie nowych technologii takich jak urządzenie samoobsługowe i tablety do edukacji klientów. Wchodzimy w erę bankowości hybrydowej i dzięki tym urządzeniom będziemy mogli zachęcać klientów do bankowania przez internet. Doradcy poprzez swoją asystę pomogą klientom w takiej obsłudze, pokażą jak w szybki i prosty sposób można załatwić swoje sprawy, oszczędzając to co dla wielu z nas jest bardzo ważne: czas.

– Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku, na przykład wśród lokalnych społeczności?

– Uczestniczymy w lokalnych inicjatywach społecznych typu: wsparcie uchodźców wojennych z Ukrainy, prowadzenie zajęć na spotkaniach dla seniorów organizowanych przez władze miasta, a ostatnio – o bezpieczeństwie w sieci internetowej. Od lat współpracujemy z lokalnymi szkołami w ramach programu SKO. Wspieramy i opiekujemy się aż dziewięcioma szkołami na terenie niewielkiego powiatu nowomiejskiego. Nasze szkoły są bardzo zaangażowane w program SKO. Przygotowują i prowadzą szereg konkursów z zakresu finansów i ekonomii, systematycznie biorą udział w „Szkolnych blogach SKO” zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia. Opiekunowie SKO w szkołach corocznie doceniani są za swoją pracę, otrzymując wyróżnienia w postaci srebrnych i brązowych odznak. Pracownicy oddziału są wielkim wsparciem dla szkół, czego przykładem są liczne wycieczki do oddziału oraz zaproszenia do szkół w celu poprowadzenia lekcji o tematyce bankowej, wybierania najlepszych prac konkursowych oraz wręczania nagród uczestnikom z udziałem „żyrafy Lokatki”.




artykuł reklamowy:
JAROSŁAW SYNOWIEC






  2022-08-10  

 TWOJE ZDANIE

Wróć   Góra strony
95982305



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Kurier Zdrowia i Urody | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe | Stopka
Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2023 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.