Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Czy ktoś kradnie nawet woreczki na psie kupy?
Paszport wyrobisz w Iławie!
Czy przewodniczący Brzozowski straci mandat?
Znany muzyk jazzowy oskarżony o pedofilię
Remont mieszkania ITBS. Chciałam tylko normalności.
Znaleziono zwłoki kobiety
Dziecko zmarło w Dzień Dziecka
Pierwsza sesja i już podwyżka zarobków burmistrza
Molestowanie sprzed lat
Podwójna tragedia motocyklistów
20 lat Warmii i Mazur w Unii Europejskiej. Co nam się udało?
Koalicja ognia i wody
Zwycięzcy drugiej tury
Jak trwoga to do... piwnicy
Nie daj się oszukać!
Zbudują wojskowy radar radiolokacyjny
Pierwsza taka operacja
Do studzienki mógł wpaść człowiek!
Jakie komitety wystartują w wyborach?
Wilki rozszarpały psy domowe na oczach dziecka
Więcej...

INFORMACJE

2006-07-19

Koniec problemu, kabla już nie ma


Pisaliśmy o problemach Urszuli Racławskiej z Telekomunikacją Polską. Mieszkanka domu jednorodzinnego chciała przed zimą ocieplić ściany swojego mieszkania. Robotnicy rozpoczęli prace, jednak okazało się, że remontu nie uda się dokończyć przez telefoniczny kabel, który biegł przez podwórko Racławskiej.


Naprężony przewód dotykał ściany budynku i przez to nie można było ułożyć ocieplenia z płyt styropianowych. Telekomunikacja nie pozwoliła przesunąć kabla samodzielnie robotnikom, grożąc interwencją policji.

Urszula Racławska napisała więc pismo, prosząc o załatwienie sprawy. Pismo wysłała na adres „Błękitnej Linii TP”. Po miesiącu oczekiwania na odpowiedź zwróciła się do nas o pomoc.

Poprosiliśmy o wyjaśnienie sytuacji Romana Wilkoszewskiego, rzecznika TP. Oto jego odpowiedź:

„Otrzymałem informację, że odbyło się spotkanie przedstawiciela TP z p. Urszulą Racławską oraz jej sąsiadką Elżbietą Słabuszewską. Podczas spotkania ustalono, że monterzy firmy współpracującej z TP przełożą kabel zgodnie ze wskazówkami firmy wykonującej remont budynku należącego do Pani Urszuli. Przedstawiciel TP uzyskał też zgodę sąsiadki Pani Urszuli na takie położenie kabla, które obu paniom pozwoli uniknąć problemów w przyszłości. Dyrektor Technicznej Obsługi Klienta w TP poinformował mnie, że do tej pory nie otrzymał wysłanego w maju pisma Pani Urszuli”.

Sprawdziliśmy. Faktycznie kilka dni później problematyczny kabel został przesunięty, a remont mógł być kontynuowany.

BARTEK GONZALEZ



Po naszej interwencji ten kabel został
przesunięty i remont mógł się rozpocząć

  2006-07-19  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
104585403



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
ogloszenia@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Kurier Zdrowia i Urody | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe
Stopka | Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2024 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.