Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Jak trwoga to do... piwnicy
Nie daj się oszukać!
Zbudują wojskowy radar radiolokacyjny
Pierwsza taka operacja
Do studzienki mógł wpaść człowiek!
Jakie komitety wystartują w wyborach?
Wilki rozszarpały psy domowe na oczach dziecka
Radna Ewa Jackowska: Czuję się oszukana!
Leczyła duszę i ciało. Anna Betley-Duda
Urodziła na klatce schodowej
Film „Na żelaznej drodze: 150 lat kolejowej Iławy”
Strajk w markecie Kaufland
Atak wilka na dzieci
Historyczne nominacje rządowe dla naszych z regionu
Budowa zabrała młode życie
Szokujący incydent w Szkole Podstawowej nr 1
Burmistrz jednak podnosi podatki
Tragedia w fabryce Szynaka. Zabiła go rutyna? Brak nadzoru?
Napisała ciąg dalszy „Znachora”
Zakaz wejścia na internę szpitala
Więcej...

INFORMACJE

2006-07-19

Koniec problemu, kabla już nie ma


Pisaliśmy o problemach Urszuli Racławskiej z Telekomunikacją Polską. Mieszkanka domu jednorodzinnego chciała przed zimą ocieplić ściany swojego mieszkania. Robotnicy rozpoczęli prace, jednak okazało się, że remontu nie uda się dokończyć przez telefoniczny kabel, który biegł przez podwórko Racławskiej.


Naprężony przewód dotykał ściany budynku i przez to nie można było ułożyć ocieplenia z płyt styropianowych. Telekomunikacja nie pozwoliła przesunąć kabla samodzielnie robotnikom, grożąc interwencją policji.

Urszula Racławska napisała więc pismo, prosząc o załatwienie sprawy. Pismo wysłała na adres „Błękitnej Linii TP”. Po miesiącu oczekiwania na odpowiedź zwróciła się do nas o pomoc.

Poprosiliśmy o wyjaśnienie sytuacji Romana Wilkoszewskiego, rzecznika TP. Oto jego odpowiedź:

„Otrzymałem informację, że odbyło się spotkanie przedstawiciela TP z p. Urszulą Racławską oraz jej sąsiadką Elżbietą Słabuszewską. Podczas spotkania ustalono, że monterzy firmy współpracującej z TP przełożą kabel zgodnie ze wskazówkami firmy wykonującej remont budynku należącego do Pani Urszuli. Przedstawiciel TP uzyskał też zgodę sąsiadki Pani Urszuli na takie położenie kabla, które obu paniom pozwoli uniknąć problemów w przyszłości. Dyrektor Technicznej Obsługi Klienta w TP poinformował mnie, że do tej pory nie otrzymał wysłanego w maju pisma Pani Urszuli”.

Sprawdziliśmy. Faktycznie kilka dni później problematyczny kabel został przesunięty, a remont mógł być kontynuowany.

BARTEK GONZALEZ



Po naszej interwencji ten kabel został
przesunięty i remont mógł się rozpocząć

  2006-07-19  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
102482943



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Kurier Zdrowia i Urody | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe
Stopka | Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2024 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.