Logo Kurier Iławski

Wejście
Pierwsza strona
INFORMACJE
OPINIE
Zdrowie i uroda
Wyszukiwarka
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
FORUM

INFORMACJE
Znowu gromy nad szpitalem
Niechciany burmistrz
Katarzyna Dzik złożyła mandat radnej
Piraci złapani na drona
Udana akcja łowców pedofilów
Radny Sławiński zwolniony za karę?
Trzeci oddział szpitala też do zamknięcia?
EKRAN (s)PADŁ
Energetyka Cieplna nie zna litości
Hordejuk i Młotek znowu obiecują koniec szlabanu
Szpital zawiesza porodówkę!
Tajemniczy topielec
Kuriozalny wypadek
Kłódka niezgody
Napadali na stacje paliw aż wpadli
Żegnaj dyrektorze szkoły „budowlanki”
Komisarz przejął gminę
Rezygnacja konsula
Dwaj kuzyni stracili życie
Zobacz schron od środka
Więcej...

INFORMACJE

2005-12-28

Jest robota w urzędzie gminy!


WÓJT GMINY IŁAWA ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora ds. mienia komunalnego i obrotu nieruchomościami w Referacie Promocji Rozwoju Gminy i Rolnictwa w Urzędzie Gminy Iława


Adres: Urząd Gminy Iława,
14-200 Iława, ul. Gen. Andersa 2A

Wymagania niezbędne:

* wykształcenie wyższe,
* 2-letni staż pracy (preferowany staż pracy w administracji),
* umiejętność obsługi komputera,
* znajomość problematyki samorządowej,

Wymagania dodatkowe:

* umiejętność pracy w zespole,
* odpowiedzialność,
* umiejętność organizowania stanowiska pracy,
* samodzielność,
* kreatywność,

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

* prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką mieniem komunalnym (zbywanie, nabywanie mienia, organizowanie przetargów)

Wymagane dokumenty:

* życiorys (CV),
* list motywacyjny,
* kserokopie świadectw pracy,
* kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
* kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
* referencje,
* oryginał kwestionariusza osobowego,
* oświadczenie o niekaralności,
* oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
* inne dokumenty o kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława, 14-200 Iława, ul. Gen. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8:00–15:15, pocztą elektroniczną na adres: gmina@gmina-ilawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie PRGiR” w terminie do dnia 6 stycznia 2006 roku.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ilawa-ug.bip-wm.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.

Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Andersa 2A, pokój 213.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Wójt Gminy Iława
/ – / KRZYSZTOF HARMACIŃSKI


  2005-12-28  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
92132026


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Zapowiedzi: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl


Redakcja:
redakcja@kurier-ilawski.pl





Wejście | Pierwsza strona | INFORMACJE | OPINIE | Zdrowie i uroda | Wyszukiwarka | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2022 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.