Logo Kurier Iławski

Wejście
Pierwsza strona
CZYTAJ
Opinie, felietony
Zdrowie
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Wyszukiwarka
FORUM

CZYTAJ
List otwarty ws. plebiscytu „Medialne Perły Samorządu”
Lekarze rodzinni postawili mur
Droga ekspresowa S5. Lubawa i Nowe Miasto wchodzą do gry
Obwodnica Nowego Miasta. Będzie poślizg
Burmistrz bezradny na hałas z „Leśnej”
Trzy lata temu obiecaliśmy, dziś wręczamy świadectwa
Albo tunel pod torami, albo stanie i czekanie
Kwaśniewski do Kopaczewskiego. Replika o blokadzie USC
Szpital. Nie działa poradnia medycyny paliatywnej
Wodne problemy z hydrantami
Kładka między Małym a Dużym Jeziorakiem zamknięta od 5 lat
Burmistrz zablokował w USC bezpłatne klepsydry
Problemy z dostępem do obiektów sportowych
Czy Iława jest gotowa do sezonu letniego?
Susz. Nowy dyrektor ośrodka kultury
Raport przedwakacyjny. Co Iława oferuje na sezon?
Mikołaj Grzywacz o pierwszych krokach w muzycznej branży
Iława. Zwolnienia podatkowe 2019
Szerszeń monstrum. Kolejna niespodzianka z Azji
Większy skład komisji rewizyjnej. Demokracja czy polityka?
Więcej...

CZYTAJ

2006-05-24

Telewizja nie spełnia marzeń


Janina Gogolin z Iławy zamówiła w telewizyjnym markecie odkurzacz. Niestety, w paczce znalazła inny sprzęt niż zamawiała. Emerytka poczuła się oszukana. O interwencję poprosiła więc Kurier.


– Gdy zobaczyłam ten odkurzacz w telewizji, uznałam, że bardzo by mi odpowiadał. Wykręciłam więc podany numer telefonu i go zamówiłam – opowiada pani Janina Gogolin, emerytka z Iławy.

Iławianka wybrała odkurzacz bezprzewodowy Shark Cordless Sweeper za 299 zł. Zdziwiła się, gdy po kilku dniach kurier za paczkę zażądał od niej tylko nieco ponad 200 zł. Zdziwienie zamieniło się w złość, kiedy w środku paczki pani Janina znalazła nie zamówionego „Sharka”, ale jakiś tańszy o 100 zł Swivel Sweeper.

– To co, że tańszy, kiedy ja chciałam tamten?! – denerwuje się emerytka. – Tego „Swivela” nawet nie wyciągałam z kartonu, tylko od razu zapakowałam i wysłałam pocztą do sprzedawcy za pobraniem. Do środka włożyłam list, że absolutnie nie o ten sprzęt mi chodziło.

Po kilku dniach paczka wróciła do Iławy. Adresat odmówił jej przyjęcia. Wtedy właśnie Janina Gogolin zwróciła się do naszej redakcji o pomoc.

– Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem – mówi nam Paweł Rydz, dyrektor działu sprzedaży poznańskiej firmy TV Promotion Direct, sprzedawcy odkurzacza. – Do każdego wysłanego zakupu dołączamy ulotkę informującą o prawach klienta. Każdy klient w ciągu 10 dni ma prawo zwrócić sprzęt bez podania przyczyny.

– Ale ta pani nie chce z powrotem pieniędzy, tylko swój wymarzony odkurzacz. Co w takim razie ma zrobić? – pytamy.

– Najlepiej zadzwonić do naszego biura obsługi klienta, podać numer rachunku oraz swoje dane, a jej sprawa zostanie szybko wyjaśniona – radzi dyrektor i podaje właściwy numer, który przekazujemy pani Janinie.

– Powiedzieli, że tych odkurzaczy, co ja chciałam, już nie mają. A ja przecież zamawiałam go zaraz po tej reklamie telewizyjnej! – relacjonuje swoją rozmowę pani Janina. – Kazano mi odesłać ten odkurzacz, ale bez pobrania. Wtedy odbiorą paczkę i odeślą mi pieniądze. Na tych przesyłkach straciłam 30 złotych. I tyle z tego mam.

RADOSŁAW SAFIANOWSKI



Janina Gogolin upatrzyła sobie w tv markecie odkurzacz.
Niestety, teraz telewizyjne sklepy kojarzyć jej się będą
tylko z kłopotami.

  2006-05-24  

Z komentarzami zapraszamy
na moderowane FORUM
Wróć   Góra strony
130826739


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Zapowiedzi: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl


Redakcja:
redakcja@kurier-ilawski.pl





Wejście | Pierwsza strona | CZYTAJ | Opinie, felietony | Zdrowie | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe
Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2021 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.