Logo Kurier Iławski

Wejście
Pierwsza strona
CZYTAJ
Opinie, felietony
Zdrowie
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Wyszukiwarka
FORUM

CZYTAJ
List otwarty ws. plebiscytu „Medialne Perły Samorządu”
Lekarze rodzinni postawili mur
Droga ekspresowa S5. Lubawa i Nowe Miasto wchodzą do gry
Obwodnica Nowego Miasta. Będzie poślizg
Burmistrz bezradny na hałas z „Leśnej”
Trzy lata temu obiecaliśmy, dziś wręczamy świadectwa
Albo tunel pod torami, albo stanie i czekanie
Kwaśniewski do Kopaczewskiego. Replika o blokadzie USC
Szpital. Nie działa poradnia medycyny paliatywnej
Wodne problemy z hydrantami
Kładka między Małym a Dużym Jeziorakiem zamknięta od 5 lat
Burmistrz zablokował w USC bezpłatne klepsydry
Problemy z dostępem do obiektów sportowych
Czy Iława jest gotowa do sezonu letniego?
Susz. Nowy dyrektor ośrodka kultury
Raport przedwakacyjny. Co Iława oferuje na sezon?
Mikołaj Grzywacz o pierwszych krokach w muzycznej branży
Iława. Zwolnienia podatkowe 2019
Szerszeń monstrum. Kolejna niespodzianka z Azji
Większy skład komisji rewizyjnej. Demokracja czy polityka?
Więcej...

CZYTAJ

2011-05-18

Były działacz Jezioraka ma pomysł na ratowanie klubu


Zbigniew Szczypiński, wieloletni działacz i sympatyk iławskiej drużyny piłkarskiej, wymyślił projekt „Wielki Jeziorak”. Akcja ma pozwolić klubowi na finansowe odbicie się od dna. Według niego sposobem na to jest m.in. sprzedaż cegiełek wśród mieszkańców.


− Projekt obejmuje plan pozyskiwania funduszy przynajmniej do 2015 roku, kiedy to Jeziorak będzie obchodził swoje 70-lecie − mówi Zbigniew Szczypiński, który w styczniu był kontrkandydatek Kazimierz Paluszewskiego na prezesa Jezioraka. − Główną ideą będzie dążenie do tego, aby klub był dobrem wszystkich mieszkańców Iławy, a nie tylko wąskiej grupy działaczy i zawodników.

Jak twierdzi Szczypiński, Jeziorak jest największą marką naszego miasta, o którą się nie dba.

Plan, który powstaje przy współudziale zarządu klubu, proponuje między innymi następujące rozwiązania: firma, która kupi cegiełkę za 100 zł, dostanie emblemat „Rodzina Jezioraka”. Taki sam emblemat do przyklejenia na samochód kosztowałby 50 zł. Innym pomysłem jest sprzedaż tytułu „Sponsor Meczu” oraz zachęcanie kibiców do przyprowadzania na mecze rodziny i znajomych.

− Wystarczy, by każdy na początek przyprowadził na mecz jednego kolegę, znajomego lub kogoś z rodziny − mówi Szczypiński. − Będzie to krok do zainteresowania ludzi iławskim klubem.

TOMASZ SŁAWIŃSKI

– Najbliższe trzy miesiące postanowiłem poświęcić Jeziorakowi − deklaruje Zbigniew Szczypiński

  2011-05-18  

Z komentarzami zapraszamy
na moderowane FORUM
Wróć   Góra strony
130807669


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Zapowiedzi: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl


Redakcja:
redakcja@kurier-ilawski.pl





Wejście | Pierwsza strona | CZYTAJ | Opinie, felietony | Zdrowie | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe
Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2021 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.