Logo Kurier Iławski

Wejście
Pierwsza strona
TEKSTY
OPINIE
Zdrowie i uroda
Wyszukiwarka
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
FORUM

TEKSTY
List otwarty ws. plebiscytu „Medialne Perły Samorządu”
Lekarze rodzinni postawili mur
Droga ekspresowa S5. Lubawa i Nowe Miasto wchodzą do gry
Obwodnica Nowego Miasta. Będzie poślizg
Burmistrz bezradny na hałas z „Leśnej”
Trzy lata temu obiecaliśmy, dziś wręczamy świadectwa
Albo tunel pod torami, albo stanie i czekanie
Kwaśniewski do Kopaczewskiego. Replika o blokadzie USC
Szpital. Nie działa poradnia medycyny paliatywnej
Wodne problemy z hydrantami
Kładka między Małym a Dużym Jeziorakiem zamknięta od 5 lat
Burmistrz zablokował w USC bezpłatne klepsydry
Problemy z dostępem do obiektów sportowych
Czy Iława jest gotowa do sezonu letniego?
Susz. Nowy dyrektor ośrodka kultury
Raport przedwakacyjny. Co Iława oferuje na sezon?
Mikołaj Grzywacz o pierwszych krokach w muzycznej branży
Iława. Zwolnienia podatkowe 2019
Szerszeń monstrum. Kolejna niespodzianka z Azji
Większy skład komisji rewizyjnej. Demokracja czy polityka?
Więcej...

TEKSTY

2006-07-19

Koniec problemu, kabla już nie ma


Pisaliśmy o problemach Urszuli Racławskiej z Telekomunikacją Polską. Mieszkanka domu jednorodzinnego chciała przed zimą ocieplić ściany swojego mieszkania. Robotnicy rozpoczęli prace, jednak okazało się, że remontu nie uda się dokończyć przez telefoniczny kabel, który biegł przez podwórko Racławskiej.


Naprężony przewód dotykał ściany budynku i przez to nie można było ułożyć ocieplenia z płyt styropianowych. Telekomunikacja nie pozwoliła przesunąć kabla samodzielnie robotnikom, grożąc interwencją policji.

Urszula Racławska napisała więc pismo, prosząc o załatwienie sprawy. Pismo wysłała na adres „Błękitnej Linii TP”. Po miesiącu oczekiwania na odpowiedź zwróciła się do nas o pomoc.

Poprosiliśmy o wyjaśnienie sytuacji Romana Wilkoszewskiego, rzecznika TP. Oto jego odpowiedź:

„Otrzymałem informację, że odbyło się spotkanie przedstawiciela TP z p. Urszulą Racławską oraz jej sąsiadką Elżbietą Słabuszewską. Podczas spotkania ustalono, że monterzy firmy współpracującej z TP przełożą kabel zgodnie ze wskazówkami firmy wykonującej remont budynku należącego do Pani Urszuli. Przedstawiciel TP uzyskał też zgodę sąsiadki Pani Urszuli na takie położenie kabla, które obu paniom pozwoli uniknąć problemów w przyszłości. Dyrektor Technicznej Obsługi Klienta w TP poinformował mnie, że do tej pory nie otrzymał wysłanego w maju pisma Pani Urszuli”.

Sprawdziliśmy. Faktycznie kilka dni później problematyczny kabel został przesunięty, a remont mógł być kontynuowany.

BARTEK GONZALEZ



Po naszej interwencji ten kabel został
przesunięty i remont mógł się rozpocząć

  2006-07-19  

Z komentarzami zapraszamy
na moderowane FORUM
Wróć   Góra strony
132179483


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Zapowiedzi: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl


Redakcja:
redakcja@kurier-ilawski.pl





Wejście | Pierwsza strona | TEKSTY | OPINIE | Zdrowie i uroda | Wyszukiwarka | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2021 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.