Logo Kurier Iławski

wejście
jedynka Kuriera
CZYTAJ
opinie
CENNIK
ogłoszenia drobne
ogłoszenia modułowe
szukaj
FORUM

CZYTAJ
Jest wykonawca drogi ekspresowej S5 Ornowo-Wirwajdy
Pechowy spacer fatalnym chodnikiem
Sprytni obrońcy bagienka zawołali urzędników od środowiska
Sklep Ekologiczny „Zdrowo Nacudowane”
Viola Nowasielska o telewizyjnej przygodzie na wyspie Bali
Najlepsza myjnia w mieście!
Starostwo. Skargi na kolejki w Wydziale Komunikacji
CZŁOWIEK ROKU 2019. Głosujemy!
Uwaga początkujący przedsiębiorcy!
Radni Iławy spierają się o patrona roku 2020
Poradnik. Malowanie ścian i sufitów
O przyszłości kulejącego targowiska miejskiego w Iławie
Internet. Oszuści coraz bardziej cwani
Woźnicki rozmawia z kierowcami (styczeń)
Molestowany przez księdza żąda odszkodowania od biskupa
Przyroda. Leśne pomniki chronione
Przedsiębiorcy czują się skrzywdzeni podwyżkami podatków
Gmina wiejska Iława. Bezpieczny plan wydatków na 2020 rok
Miasto Iława. Lotnicza majówka wykreślona z budżetu
Kocioł gazowy alternatywą dla „kopciucha”
Więcej...

CZYTAJ

2002-11-08

Z ODSIECZĄ – TYMOCHOWICZ


Komitet wyborczy „Zgoda i Rozwój”, który wystawił Adama Żylińskiego na burmistrza Iławy, zatrudnił na drugą turę kampanii PIOTRA TYMOCHOWICZA, sławnego specjalistę od metod wywierania wpływu na ludzi. Choć w pierwszej turze Żyliński wyraźnie ustępował swojemu kontrkandydatowi Jarosławowi Maśkiewiczowi, to „czarodziej” Żylińskiego jest pewny końcowego sukcesu.

Piotr Tymochowicz jest znany między innymi z tego, że wykreował nowy wizerunek Andrzeja Leppera. Przyjechał z Warszawy, by w ostatnich dniach przed drugą turą wyborów zrobić kampanię Adamowi Żylińskiemu.

Fachowiec od wywierania wpływu na innych zaczął od... zmiany wyglądu Adama Żylińskiego: obciął mu włosy, porządnie uczesał i mocno skrócił brodę. W ostatni poniedziałek zwołał konferencję prasową.

– Jestem tu po to, by demaskować teatr sprzedawania rzeczy nieistniejących – mówił Tymochowicz. Pomimo tego, że w pierwszej turze Żyliński zdobył 26% głosów, a Jarosław Maśkiewicz 45%, spec od perswazji pewny był sukcesu swojego zleceniodawcy. – Ludzie w Polsce podejmują decyzje w ostatniej chwili. Kierują się emocjami. Burmistrz Żyliński do tej pory nie użył żadnej z technik perswazji, bez kreowania emocji, bo liczył tylko na fakty. Trzeba to zmienić.

Ze szczegółów planowanej super-kampanii wyjawił tylko, że na zakończenie wyborczej rywalizacji – w piątek o godz. 17:00 – spod domu towarowego „Nenufar” ruszy... najprawdziwszy pochód poparcia mieszkańców Iławy dla Adama Żylińskiego. Uczestnicy będą nieśli pochodnie, których ogień ma symbolizować „wielką siłę argumentów”. Przemarsz ulicami miasta zakończy się finałowym wiecem wyborczym w hali kina.

Żyliński pod koniec konferencji wymownie rzucił na stół rękawicę rycerską, wyzywając swojego wyborczego konkurenta do otwartej walki.

RADOSŁAW SAFIANOWSKI

  2002-11-08  

Z komentarzami zapraszamy
na moderowane FORUM
Wróć   Góra strony
128114509


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Zapowiedzi: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl


Redakcja:
redakcja@kurier-ilawski.pl





wejście | jedynka Kuriera | CZYTAJ | opinie | CENNIK | ogłoszenia drobne | ogłoszenia modułowe | szukaj
FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2020 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.