Logo Kurier Iławski

wejście
jedynka Kuriera
CZYTAJ
opinie, felietony
kogel-mogel
REKLAMA
ogłoszenia drobne
ogłoszenia modułowe
szukaj
FORUM

CZYTAJ
Trujące chmury nad miastem
CZŁOWIEK ROKU 2017. Oto nominacje!
A siódmego dnia odpocznij od zakupów
Miał być raj, a jest wojna!
Jakub Chiżyński. Wspomnienie
CZŁOWIEK ROKU 2017. Zgłoś swoich kandydatów
Zaproszenie na wyjątkową wystawę
Pilnuj komina! Pożary i... kary
Marek Żyliński: Budżet powiatu to cynizm i kpina
Powiat. Gdzie ten miód i mleko?
Bez przetargu na pływalni. Skargi na dzierżawę siłowni
Ciężarówka zamiast lalki Barbie
Hordejuk puszczają nerwy
Uwaga na złodzei kieszonkowców w sklepach
Skarga na szpital. Nie ma chętnych do zwrotu
Z jezdni pompują wodę wytrwale...
Dekomunizacja. Osiedle „XXX-lecia PRL”
Skargi na kolejki do laryngologa
17-letni skejt z mamusią
Szpital i seria zgonów. Sprawdzamy postępy w śledztwach
Więcej...

CZYTAJ

2002-11-08

Z ODSIECZĄ – TYMOCHOWICZ


Komitet wyborczy „Zgoda i Rozwój”, który wystawił Adama Żylińskiego na burmistrza Iławy, zatrudnił na drugą turę kampanii PIOTRA TYMOCHOWICZA, sławnego specjalistę od metod wywierania wpływu na ludzi. Choć w pierwszej turze Żyliński wyraźnie ustępował swojemu kontrkandydatowi Jarosławowi Maśkiewiczowi, to „czarodziej” Żylińskiego jest pewny końcowego sukcesu.

Piotr Tymochowicz jest znany między innymi z tego, że wykreował nowy wizerunek Andrzeja Leppera. Przyjechał z Warszawy, by w ostatnich dniach przed drugą turą wyborów zrobić kampanię Adamowi Żylińskiemu.

Fachowiec od wywierania wpływu na innych zaczął od... zmiany wyglądu Adama Żylińskiego: obciął mu włosy, porządnie uczesał i mocno skrócił brodę. W ostatni poniedziałek zwołał konferencję prasową.

– Jestem tu po to, by demaskować teatr sprzedawania rzeczy nieistniejących – mówił Tymochowicz. Pomimo tego, że w pierwszej turze Żyliński zdobył 26% głosów, a Jarosław Maśkiewicz 45%, spec od perswazji pewny był sukcesu swojego zleceniodawcy. – Ludzie w Polsce podejmują decyzje w ostatniej chwili. Kierują się emocjami. Burmistrz Żyliński do tej pory nie użył żadnej z technik perswazji, bez kreowania emocji, bo liczył tylko na fakty. Trzeba to zmienić.

Ze szczegółów planowanej super-kampanii wyjawił tylko, że na zakończenie wyborczej rywalizacji – w piątek o godz. 17:00 – spod domu towarowego „Nenufar” ruszy... najprawdziwszy pochód poparcia mieszkańców Iławy dla Adama Żylińskiego. Uczestnicy będą nieśli pochodnie, których ogień ma symbolizować „wielką siłę argumentów”. Przemarsz ulicami miasta zakończy się finałowym wiecem wyborczym w hali kina.

Żyliński pod koniec konferencji wymownie rzucił na stół rękawicę rycerską, wyzywając swojego wyborczego konkurenta do otwartej walki.

RADOSŁAW SAFIANOWSKI

  2002-11-08  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
113936487


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Informator: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl


Redakcja:
redakcja@kurier-ilawski.pl





wejście | jedynka Kuriera | CZYTAJ | opinie, felietony | kogel-mogel | REKLAMA | ogłoszenia drobne | ogłoszenia modułowe
szukaj | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2018 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.